9 nye golfspillere snart klare for å gå ut på banen :-)

Denne helga arrangerer vi årets andre nybegynnerkurs («Veien til Golf»-kurs) i Surnadal Golfklubb, denne gang med 9 ivrige kursdeltakere.

Foran fra venstre;  Andreas Vullum Husby og Marius Vullum Husby.   2. rekke;  Maja Løvik, Johanna C. Bjørgum, Ingvild Berg og Guro Strøm Solli.  3. rekke;  Geir Garte (instruktør), Ruben Lysø, Anders Nordmann og Ole Nervik.

Rekrutteringen til golfsporten er stadig økende, og dette gjelder også i klubben vår.   Og stadig flere unge / ungdommer finner glede av spille golf – det synes vi naturligvis ekstra artig.    Helgens kursgjeng består av både kvinner og menn – både barn, ungdommer og voksne.

Kurset startet fredag kveld – og fortsetter søndag – før det avsluttes med en runde med spill på banen mandag kveld.  Tove Hilstad Garte og Geir Garte er som vanlig kursinstruktører.