Tove H. Garte og Allan Troelsen best i klubbmesterskapet

Tove Hilstad Garte og Allan Troelsen ble beste spillere i årets klubbmesterskap. Håkon Sæther og Geir Berntsen ble også klubbmestere i sine klasser.
DSC_2688

Etter første spilledag lå Geir Berntsen og Geir Garte i teten, begge med 79 slag, men de fikk det litt tyngre søndag og Allan Troelsen passerte med sin andre 82-runde.  Søndag var det forøvrig Stig Talgø som var aller best med sine 81 slag, men han lå for langt etter fra lørdagens runde.

Tove Hilstad Garte hadde 10 slags forsprang fra lørdag, og spenningen ble ikke særlig stor selv om Tove spilte litt svakere søndag.  Dagrun Dyrnes Stromberg ble nest best i dameklassen.

Håkon Sæther sikret sitt klubbmesterskap med sin sterke 80-runde lørdag (junior spiller bare 18 hull).

Her er resultatliste (pdf-fil).

Noen bilder fra søndagens runde