Siri og Tor giftet seg fredag – med æresvakter fra golfklubben :-)

Våre golfvenner Siri Vaagland og Tor Oterhals giftet seg i Stangvik kirke sist fredag ettermiddag  – og Surnadal Golfklubb føyer seg inn i rekken av gratulanter!

Siri har vært med som aktiv medlem og spiller i klubben helt fra starten i Surnadal Golfklubb, og ikke minst har ho gjort en stor innsats som styremedlem / kasserer over mange år.  Tor startet sin golfkarriere med nybegynnerkurs i 2019, og har etter den gang spilt mye golf – og ikke minst markert seg betydelig som en raus og storhjertet hovedsponsor i klubben og først og fremst turneringssponsor for Surnadal Golf Maraton gjennom sitt firma Norske Filter AS.

Siri og Tor ble svært så overrasket da representanter for Surnadal Golfklubb stod oppstilt som æresvakter i gangen da brudeparet kom ut kirkedøra etter utmarsjen.  Pensjonistgjengen mobiliserte sterkt og stilte hele 10 mann i golfklubbens æresvakt – med flotte klubbskjorter til antrekk og golfkøllene som en portal over brudeparet 🙂   Dette som Surnadal Golfklubb sin honnør til det nygifte ekteparet.

Fra venstre Trygve Talgø, Nils Magne Røen, Palmar Brennskag, Hallvard Kvande, Kjell Øyen, brudgom Tor Oterhals, brud Siri Vaagland, Einar Grønnes, Jan Terje Foss, Anders Fridtjof Røen, Jan Ove Bævre og Terje Kvande.

Surnadal Golfklubb gratulerer igjen det nygifte og flotte «golfekteparet» Vaagland og Oterhals !!

Brudens mørkegrønne VW boble cabriolet var pyntet til formålet – og var den selvfølgelige bryllupsbil.

Golfgjengen oppstilt til fotosession foran bryllupsbobla til brudeparet  🙂