«Norske Filter Open Scramble» lørdag 8. august – fullbooket!

Lørdag 8. august arrangerer vi turneringen Norske Filter Open Scramble på vegne av vår sponsor Norske Filter AS, der det også blir «after golf» med både middag og live musikk ved klubbhuset etterpå.    Selve golfturneringen blir en parturnering med scramble som spilleform.

Startkontingent er kr 400 pr spiller, som inkluderer selve turneringen med deltakerpremie og ellers god premiering, felles middag og ikke minst sosialt samvær med super musikk (med «Gøy på landet» ved Saksen & Kvande) i eget telt ved klubbhuset utover kvelden.

Selve turneringen spilles over 18 hull som «texas scramble»  (par som spiller på beste ball), med 25% av spillernes samlede handicap.  Alle spillere må ha minst 5 tellende utslag.

Det blir premiering til de tre beste parene, samt egen premie til det paret som klarer laveste brutto score uavhengig av handicap.  Vi skal heller ikke se bort fra noen overraskelser underveis.  Dette blir en kjempedag folkens !

Det settes et tak på maksimalt 40 deltakere denne gang – så her er det førstemann til mølla 🙂

Påmelding i Golfbox på vanlig måte, http://surnadal-golfklubb.no/turneringer/#/competition/2458061/info

Sett av datoen, finn en spillepartner – og meld dere på !