Det er over et år siden vi signerte en ny samarbeidsavtale med Svorka, som betyr at vår lokale strøm- og internettleverandør blir hovedsponsor i klubben – med drivingrangen som profileringsområde.
Fram til nå har vår nye hovedsponsor vært lite synlig på baneområdet, men i kveld fikk vår drivingrange en skikkelig «facelift» med nye skilt på hver utslagsplatting.
Og Svorka har virkelig tatt sponsorskilting til en ny divisjon når det gjelder kreativitet. Her har de laget en fin kombinasjon av ordinær logoprofilering med golfrelaterte sangstrofer på de øvrige skiltene. Her kan vi f.eks. lese strofer som «I believe I can fly….«, «Drive me home for Christmas» og «Åh! Åh! Åh! Det går likar no…«, mens vi trener på drivingrangen. Artig påfunn – som kanskje kan bli populære fotomotiv når spillere besøker rangen vår 🙂
Foruten å være reklame for vår nye hovedsponsor har skiltene også en sikkerhetsmessig funksjon, i den forstand at skiltene hindrer at spillere som er uheldig med ballretningen skal treffe hverandre.
Onsdag 20. august var det «minidugnad», der Stig Talgø, Bjørn Schei og Lars Kristian Todal var i aksjon for å montere de nye flotte skiltene.
I kveld hadde Stig Talgø «to hatter» på seg, både som Svorka-ansatt og som klubbens mann i monteringsdugnaden 🙂