Dyktige juniorgolfere og vellykket Narvesen Tour

Vi fikk se mange sterke golfprestasjoner på Surnadal Golfpark lørdag, da de beste golfjuniorene i Midt-Norge konkurrerte i finalen i årets Narvesen Tour.   Oda Sofie Kilsti fra Ålesund GK satte ny banerekord for damer med 69 slag.  Den beste av guttene var Mathias Nielsen fra Trondheim GK med 71 slag.  Mathias spilte for øvrig siste 9 hull på bare 32 slag !

Her finner du resultatene i Golfbox:

Her er alle de premierte samlet på ett brett.  Fra venstre Martin Schei Nilsen (Klæbu GK), Vetle Sæther (Klæbu GK), Mathias Nielsen (Trondheim GK), Live Enodd Hope (Byneset GK), Isak Isaksen Holter (Trondheim GK), Oda Sofie Kilsti (Ålesund), Otto Bonsaksen Sjøhagen (Trondheim GK), Maria Helland (Trondheim GK) og Hedvig Schjetne (Trondheim GK).

dsc_5502

Oda Sofie Kilsti fra Ålesund GK var den beste av jentene under finalerunden i Narvesen Tour i regi av Surnadal Golfklubb, og slo like godt til med banerekord på 69 slag.  Her slår Oda ut fra hull 1.

hull-1-oda

Og her det Isak Isaksen Holter som slår ut på hull 1, mens Otto Bonsaksen Sjøhagen og Hedvig Schjetne venter på tur.

hull-1-isak

Her er det Hedvig Schjetne som putter på hull 7.   Langputten endte ca 1 meter fra hullet, og parputten satt 🙂

dsc_5485

Turneringsleder Oddvar Væge fikk på vegne av Surnadal Golfklubb nok en gang mange positive tilbakemeldinger for arrangementet.   Neste år håper vi å få lov til arrangere en tidligere runde i juniortouren, slik at vi kanskje kan få med flere deltakere.

oddvar-turneringsleder