Årsmøte og golffest – lørdag 23. februar (oppdatert)

I år blir det ny vri når det gjelder årsmøte, medlemsmøte og golffest.    Alt slås nemlig sammen til et felles arrangement !

Styret innkaller til årsmøte på Thon Hotell Surnadal lørdag 23. februar kl 19.00.    Da er det ordinært årsmøte med de vanlige formelle saker, som regnskap, budsjett og valg.    Hvor lang tid til dette tar er opp til deltakerne årsmøtet, så det er vanskelig å anslå tidsforbruk.

Her er Innkalling til årsmøte2019

Etter årsmøtet blir det en liten pause før vi går over til en mer uformell sosial møteform, og etter hvert en bedre middag – før vi avslutter med hyggelig sosialt samvær utover kvelden.

Programmet etter selve årsmøtet blir delvis improvisert – og delvis planlagt 🙂  Men det skal ikke forundre noen om det blir f.eks. billedvisning og videoklipp fra årets sesong, skråblikk, konkurranser/golf-quiz, overraskelser, premieutdeling, utmerkelser, takketaler, underholdning…..??       og innimellom alt dette skal vi ÅRSMIDDAG i Surnadal Golfklubb.

Dette håper vi skal bli en flott kveld, der vi skal markere både sesongen som gikk – og samtidig glede oss sammen til sesongen som kommer.

Hovedrett:  Svinefilet fra Sylte gård, soppsaus, amadinepotet, sellerikrem
Dessert:        Pannacotta med bær-coulis

Pris kr 395,- pr. person.   Drikke kommer i tillegg.

Påmelding til styret ved Oddvar Væge mobil 99603659 innen søndag 17. februar.