Arne O. best i Surnadal Sparebank Away Challenge

Arne O. Sæter var klart bestemann på Byneset Golfbane da Surnadal Sparebank inviterte til «Surnadal Sparebank Away Challenge» lørdag 1. august.

Arne O. Sæter var best i herreklassen med 42 poeng, mens Dagrun Dyrnes Stromberg vant dameklassen med 31 poeng.   Arne spilte 18 hull på Byneset Nord på bare 84 slag, noe som er meget sterkt.

Resultatliste finner du i Golfbox her;

Her er klassevinnerne sammen med banksjef Allan Troelsen fra Surnadal Sparebank.

DSC_2280

Surnadal Golfklubb takker samarbeidspartner og turneringssponsor for initiativet med å arrangere denne turneringen.   Kjempepositivt for interessen i klubben at vi også reiser ut noen ganger for å spille på andre baner – og når det kan kombineres med å lage en turnering som dette er det kjempefint.  Ikke mer enn 9 deltakere i år, men neste år får vi mobilisere litt ekstra for å få med flere.
Etter to år med Surnadal Sparebank Away Challenge har følgende spillere napp i vandrepokalene:
Herrer:    2014:   Stian Kooyman          2015:     Arne O. Sæter
Damer:   2014:    Siri Vaagland            2015:     Dagrun Dyrnes Stromberg

Noen bilder fra en flott turneringsdag på Byneset:

DSC_2268

Her putter Arne O. Sæter på hull 18, med Allan Troelsen og Kjell Øyen som tilskuere. Det flotte klubbhuset til Byneset Golfklubb i bakgrunnen.

DSC_2258

Arthur Melling og Dagrun Dyrnes Stromberg gleder seg over en nydelig dag på golfbanen.   Dagrun var eneste deltaker i dameklassen, men spilte godt og gjorde seg meget fortjent til premien og napp i vandrepokalen.
DSC_2259

Knut Haugen forbereder utslaget på hull 10…

DSC_2250

Her er det Dagrun Dyrnes Stromberg som slår ut på hull 4.

Her avslutter Allan, Kjell og Arne på hull 18.  Arne lykkes med det aller meste i Surnadal Sparebank Away Challenge, men måtte her (for en sjelden gang) ha en treputt for å få ballen i koppen.