Alle sponsorene positive til nye avtaler og forlenget samarbeid :-)

Ved utgangen av 2021 går de flere av våre viktigste sponsoravtaler ut, og vi har derfor hatt dialog med samtlige av våre største sponsorer nå i høst med tanke på nye avtaler.   Denne runden har vært meget positiv, og samtlige av våre samarbeidspartnere / sponsorer ønsker å fortsette samarbeidet med Surnadal Golfklubb i minst 3 år til.   Det er riktignok flere av avtalene som ennå ikke er signert, men vi har fått muntlige bekreftelser fra samtlige.

Dette setter vi utrolig stor pris på, og dette er absolutt en kjempeflott julegave til klubben og klubbens medlemmer.   Uten sponsorene hadde vi ikke hatt muligheter til å ha en så stor aktivitet og solid økonomisk drift som vi har i klubben.

Vi opererer fra og med 2022 med 6 forskjellige typer samarbeidsavtaler / sponsorkategorier i Surnadal GK:

• Generalsponsor (ny)
  • Hovedsponsor
  • Hullsponsor
  • Turneringssponsor
  • Skiltsponsor
  • Profilsponsor robotklipper

Vi er glade for at SpareBank1 Nordmøre vil være med oss på videre og utvidet samarbeid, og i tillegg legge avtalenivået på et enda høyere nivå enn tidligere – og dermed innfører vi begrepet «generalsponsor» fra og med 2022.    Som en del av avtalen vil det bli bedre synlighet av SpareBank1 Nordmøre under klubbens arrangement, samtidig som turneringen SpareBank1 Nordmøre Challenge fortsetter – og i tillegg blir det en fornyet utgave av SpareBank1 Nordmøre Open i samarbeid mellom Surnadal GK, Molde GK og Kristiansund og omegn GK.

Ellers har vi fått bekreftelser om at Olav Thon Gruppen (Amfi), Pipelife og Gjensidige fortsetter som hovedsponsorer, mens Notar, Talgø Møretre, Sulland Trondheim, YX Energi og Alti Forvaltning blir med videre som hullsponsorer.    Dette er vi meget fornøyde med.  Flere av disse sponsorene har vært med oss helt fra Surnadal Golfpark ble bygget – og et slikt godt og langsiktig samarbeid er utrolig viktig for oss.   Og vi skal gjøre det vi kan for at våre sponsorer fortsatt skal være fornøyd med det vi leverer.

I tillegg nevnes viktige turneringssponsorer som Norske Filter (svært viktig samarbeidspartner for både Surnadal Golf Maraton og Norske Filter After Golf), SpareBank1 Nordmøre, Intersport, Sulland Trondheim, Svorka, Pipelife og Alti.

Vi har ellers plass til flere skiltsponsorer og profilsponsorer ved Surnadal Golfpark.  Ta gjerne kontakt med representanter for styret i klubben.