Klubbhuset utvides til det dobbelte – byggearbeidet i full gang!

Det har i løpet av våren og sommeren vært lagt planer for en utvidelse av klubbhuset (brakka) ved Surnadal Golfpark, og nå er arbeidet i gang!   Den tidligere uteplassen/terrassen foran inngangen blir nå kledd inn med vegger – og innearealet blir godt over dobbelt så stort som den lille arbeidsbrakka vi har hatt som «klubbhus» siden banen ble åpnet i 2006.

De siste dagene har arbeidet startet for fullt, og under mandagens dugnad skjedde det store framskritt.   Det er kommet på utvidet tak, vegger og skyvedør.   Og snart kommer det vinduer og dør.   Dugnadsgjengen har på forhånd gjort en god jobb for å skaffe rimelige materialer, bl.a. brukte dører og vinduer som kommer til god nytte.

På kort tid har det blir gjort en kjempeflott jobb – og om ikke så lenge står et fiks ferdig oppholdsrom for klubbens spillere og medlemmer.   Ikke minst nå utover høsten er godt å ha et krypinn i ly for vær og vind etter golfrunden.

Mandag var det hele 10 arbeidskarer i fullt arbeid med byggearbeidet.

Disse karene gjør en kjempejobb for Surnadal Golfklubb, og fortjener all mulig både ros og takk for innsatsen !

En sentral mann i både planlegging og gjennomføring Trygve Talgø.

Slik ser byggverket mandag ettermiddag etter dugnaden.

En kommentar om “Klubbhuset utvides til det dobbelte – byggearbeidet i full gang!

Det er stengt for kommentarer.