Snart klart for klubbmesterskap 2019

Lørdag 24. og søndag 25. august spilles årets klubbmesterskap for Surnadal GK, i likhet med de aller fleste andre norske golfklubber.   Juniorklassene (< 20 år) spiller sin 18-hullsrunde søndag, mens alle øvrige klasser spiller lørdag og søndag sammenlagt 2 x 18 hull.    I klubbmesterskapet konkurreres det kun på brutto slag.

De fleste av fjorårets tittelforsvarere er påmeldt, men vi håper på noen flere påmeldte ennå.  Det blir helt sikkert kamp om pokalene i de fleste klassene.   Ekstra gledelig er at vi har 3 påmeldte i klassen junior menn, noe som faktisk er en historisk begivenhet!   Det blir spennende å se søndagens fight mellom Narve Madaus, Lasse Vaseng Hansen og Torstein Snekvik 🙂

Ellers blir det selvfølgelig også spennende å se om fjorårets klubbmestere Allan Troelsen, Tove Hilstad Garte, Stian Kooyman og Siri Vaagland vil ta med seg hjem pokalen igjen.   Allan og Tove var klubbens beste spillere uavhengig av klasse i fjorårets mesterskap.

Selv om du ikke har ambisjoner om å bli klubbmester, så håper vi likevel at du vil være med og spille i klubbens viktigste sportslige arrangement.   Alle kan sette seg sitt eget mål, og konkurrere med seg selv.

Påmelding i Golfbox som vanlig.  Fristen går ut fredag 23. august kl 12.00.   Startliste blir offentliggjort fredag kveld.

Turneringen starter kl 11.00 begge dager, der alle starter fra hull 1.