Ivrig gjeng på nybegynnerkurs i helga

I helga arrangerer vi årets andre nybegynnerkurs (Veien-Til-Golf-kurs) i Surnadal Golfklubb, med tilsammen 9 deltakere.   Instruktør Tove Hilstad Garte rapporterer om kursdeltakere med godt mot og mye vilje.  Flott gjeng !

Værmeldingene var ikke særlig gode for helga, men lørdagen ble likevel brukbar med langt mindre nedbør enn det som var meldt på forhånd.  Vi håper dette fortsetter like bra søndag også, for at kursdeltakerne skal få en best mulig opplevelse og effekt av kurshelga.    Klubbens instruktører er som vanlig Tove Hilstad Garte og Geir Garte.

Vi håper å se alle våre nye golfere jevnlig på Surnadal Golfpark resten av sesongen – og i årene som kommer.

Første del av kurset foregikk på drivingrangen, for å få inn riktig grep, oppstilling og svingteknikk.