God jul og godt nytt golfår !

Vi ønsker alle våre medlemmer, dugnadsarbeidere, spillere, turneringsdeltakere, sponsorer – og alle andre golfvenner en riktig god jul og et godt nytt år !

Surnadal Golfklubb håper vi får en minst like bra sesong i 2021 som i inneværende år, med mange kjekke golfrunder på den nydelige banen vår.  Og videre håper vi på stor kursdeltakelse, masse gjestespillere som kommer på besøk, stor deltakelse i turneringene – og ikke minst mange trivelige stunder med en kaffekopp utenfor klubbhuset.   Vi får samtidig håpe at vaksinen medvirker til at koronaviruset trekker seg gradvis tilbake, slik at vi får en tilnærmet normal golfsesong.

Om cirka 4 måneder er det straks sesongåpning – til og med julenissen fram til sesongen 2021 🙂